summer_general300x250.jpg

camere foto

vineri, 5 septembrie 2014

Ziua a patra - Festivalul Undercloud 2014

       Ziua a patra a debutat cu spectacolul 'Cantec de leagan-O poveste despre Maria Tanase ' regia Carmen Lidia Vidu...
 Am ajuns un pic mai devreme la Muzeul Taranului Roman,asa ca am facut citeva fotografii  la oamenii pe care i-am intilnit.Asa ca va prezint mai jos citeva imagini:





   

 

































       Dupa ce am facut fotografiile am intrat un pic la repetitiile spectacolului ' Cintec de leagan -O poveste despre Maria Tanase ' unde regizoarea Carmen Lidia Vidu dadea ultimele indicatii regizorale si pregateau ,totodata si lumina care va fi in spectacol.Actrita Mirela Pana asculta cu mare atentie ceea ce ii spunea regizoarea sa transpuna pe scena.


La ora 20.15 s-a dat drumul in sala ,a vorbit inainte de inceperea spectacolului Chris Simion si deja cunoscutul baietel pe nume Radu,care a rugat spectatorii sa isi inchida telefoanele mobile.In fotografia de deschidere a blogului este sora lui Radu - Alexandra-.Amandoi au deja microbul teatrului in sange,sa vedem cand vor fi mari daca va alege vreunul acest drum sinuos insa tare placut.

       Dupa terminarea acestui spectacol ne-am indreptat catre Clubul Taranului Roman,unde urma sa inceapa spectacolul 'Carpathian Garden ' regie Radu Iacoban si distributia fiind alcatuita din 2 personaje interpretate de Tudor Aaron Istodor si Radu Iacoban.














            Un spectacol tare savuros,in care s-a ras mult.Mi-a placut mult si faptul,ca cei doi protagonisti implicau mereu publicul,intrebindu-i cite ceva,jucandu-se si amuzandu-se cu ei .Sint sigura ca si celorlati spectatori le-a placut acest lucru,deoarece la final s-a aplaudat foarte mult.
Inca o zi care s-a terminat foarte frumos.
     In incheiere,va invit la Muzeul Taranului Roman sa vedeti urmatoarele spectacole:

ora 18.00 :' Drama cum laudae ' - regie/coregrafie/interpretare  Dana Porlogea.

ora 19.00 : ' Acum ori niciodata ' -  regie Mihai Constantin

ora 22.00: ' Doua liniute '  regie Lia Bugnar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu