summer_general300x250.jpg

camere foto

duminică, 27 aprilie 2014

Antoaneta Cojocaru

Arlechino, moare?
Pe Antoaneta Cojocaru am vazut-o prima oara in spectacolul 'Sta sa ploo' -scrisa si regizata de Lia Bugnar si mi-a placut cum a jucat.Am avut apoi ,bucuria de a o cunoaste personal,si marturisesc sincer ca m-a frapat modestia ei.Am dorit sa merg si la  alte spectacole in care joaca, asa ca,am reusit sa o vad in spectacolele 'Insemnarile unui necunoscut ' in regia lui Alexandru Darie si in  'Oscar si Tanti Roz ' in regia lui Chris Simion avandu-i ca parteneri pe Oana Pellea,Marius Manole si Cristina Casian ,un spectacol care m-a tulburat foarte tare.Antoaneta  e o actrita foarte talentata,sensibila si totodata ,puternica care reuseste sa iti transmita prin jocul sau multe emotii si bucurii si care nu s-a multumit doar cu statutul sau de actor ci a dorit sa faca mai mult in aceasta profesie deoarece are multe de spus ,asa ca a regizat  doua spectacole  la Teatrul Bulandra in cadrul Laboratorului de Noapte.Spectacolele regizate de Antoaneta sint : 'Arlechino,moare? 'si' Pescarusul' ;doua spectacole minunate si lucrate cu multa ingeniozitate ,acestea fac parte dintr-un experiment teatral  si  vi le recomand  cu drag sa le vedeti ,deoarece nu le  veti uita asa usor si mai ales va vor determina sa mai veniti la teatru.
Oscar si Tanti Roz

Oscar si Tanti Roz
Am rugat-o pe Antoaneta sa imi spuna de ce face teatru,raspunsul il gasiti mai jos:

'Pentru mine teatrul este arta si sunt incompatibila cu orice tip de divertisment. Caut teatrul care tulbura.
     Iubesc emotia, adevarul si actorii care inca mai cauta, care se indoiesc. Cred ca teatrul de azi trebuie mai presus de        orice, sa evolueze, sa educe, sa deschida drumuri. Iar eu fac teatru pentru acest drum, pentru ca vreau sa inteleg. Actoria mea este o cale, nu o meserie. ' 

Arlechino, moare?
'Si ma bucura enorm spectacolele care sunt construite in spiritul acesta, fiindca produc minuni. Tocmai de aceea recomand " Faust" in regia lui Silviu Purcarete, de la Sibiu si va astept la spectacolele Laboratorului de Noapte de la Bulandra: "Arlechino moare?" si " Pescarusul", dar si la "Oscar si tanti Roz" sa va intalniti cu doamna Oana Pellea, pe care o iubesc. Mergeti la Festivalul Shakespeare, care are loc zilele acestea la Craiova si la Bucuresti. Veti primi repere valoroase si reale pentru teatrul important din lume,al zilelor noastre.'
Pescarusul
Pescarusul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu