summer_general300x250.jpg

camere foto

vineri, 1 august 2014

Adi Dima



                 Adi Dima a absolvit in anul 2013 la clasa profesorilor Maia Morgenstern si Tache Florescu la Universitatea Hyperion.Am avut bucuria de a-l vedea jucind mai intii in facultate in  anul II , cind am primit invitatia de a vedea spectacolul lor de final de an - in care juca  el si colegii lui diferite scenete din piesele lui I.L.Caragiale.Au mai jucat ,dupa aceea la Teatrul Evreiesc de Stat ,la Muzeul Satului ,in Centrul Vechi,la Muzeul Literaturii Romane.Mi-a placut cum a jucat,tocmai de aceea am dorit sa il mai vad si in alte spectacole - asa ca urmatorul spectacol vazut a fost o reprezentatie de comedia dell'arte ,in care atit el cit si colegii debordau de energie,jucind cu multa bucurie si dragoste de teatru.

Visul unei nopti de vara


  L-am intrebat daca lucreaza undeva si mi-a raspuns astfel:


              ' In prezent nu sunt angajat nicaieri - daca m-as angaja nu as putea fi performant pe actorie - iar de hobby-uri nu prea am timp. In afara de actorie, imi place sa fiu la zi cu toate stirile din sfera automobilismului si a tehnologiei.                                                                                                                                       Am incercat sa fiu si angajat si sa fac si actorie si nu a iesit prea bine. Sa zicem doar ca mediul corporatist nu prea sustine inclinatiile artistice.'





           ' O sa imi incep scurta scriere prin a va spune de ce am ales sa ma fac actor. Motivul e destul de simplu si scurt: la altceva nu ma pricep.  Cand ma gandeam ce voi face eu in viata, nu ma puteam gandi ca as excela la altceva decat la actorie.
         Poate ca as fi fost un inginer bun sau un programator care face 1500 de euro pe luna, dar nu as fi excelat la niciuna dintre aceste profesii. Mi-a spus cineva ca daca faci ceea ce iti place in viata, nu are cum sa iasa rau. Adaugam un pic de ambitie si o gramada de munca si gata! Rezultat final: Adi Dima.                                 Inca nu excelez la actorie dar stiu ca am puterea de a face acest lucru. Am facut cateva sacrificii pentru actorie si sunt sigur ca la un moment dat imi voi primi si rasplata.'






                'Pana una-alta, incepand din 29 iulie, in fiecare marti, eu si colegii mei vom juca la „In Culise” piesa „Visul unei nopti de vara”, o comedie ce va fi in mod sigur pe placul tuturor. Credeti-ma ca nu exagerez: chiar este o comedie care place tuturor. Daca nu ma credeti, veniti sa vedeti.'




      'In general, duceti-va la teatru sau in cafenele in care se joaca teatru. Poate veti vedea oameni pe care poate nu ii cunoasteti din mass-media dar care va sunt pe plac sau poate veti pleca dezamagiti. 
Oricum ar fi, duceti-va la teatru pentru ca nu are ce sa iasa rau .'

                Din toamna,o sa il vedeti pe Adi Dima in spectacolul 'Romeo si Julieta' la Teatrul Foarte Mic.        E o abordare tare interesanta a acestei piese,asa ca va recomand sa mergeti sa o vedeti si totodata sa va bucurati de jocul tinerilor actori.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu